Sunday 7 April 2013

VIVIX SHAKLEE

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas. Walaubagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA. "Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151370354827991.1073741829.686342990&type=3


VIVIX TERJUAL LEBIH SEJUTA UNIT DI US & CANADA! BULETIN SHAKLEE-HARIAN METRO 22 JANUARI 2010



 UTUSAN MALAYSIA 24/8/2010



vivix shaklee antioksida yang paling tinggi.. Best sgt!! tengok je khasiatnya n sape y consume? ayu raudhah oke. .

 4 Mekanisma Penuaan pada Tahap Selular



1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menyokong melambatkan penuaan tahap selular.


3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.
Mitochondria (penjana tenaga) di dalams el menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.
Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Penimbunan Protein AGE
Penimbunan protein berlebihan AGE ( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganngu keutuhan sel dan panjang umur.
Ramuan vivix adalah 10x ganda lebih kuat dari resveretrol ( kandungan unik dalam buah anggur 
"muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Selain dari itu, ia juga menolong mambantu/menjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindunagn antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.



 RAHSIA AWET MUDA DGN VIVIX!



 Testimoni

En. R Jitendra merupakan penghidap Diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah ialah 15.5, tetapi kini setelah mengambil VIVIX Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari Diabetes. Kata beliau “ Kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebat; terima kasih VIVIX” 






 VIVIX TERJUAL LEBIH SEJUTA UNIT DI US & CANADA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...