Wednesday 17 April 2013

Kesempatan Buat Uang Dengan Shaklee buat warganegara Indonesia!




Bismillah...

Semenjak ahkir-akhir ni ramai jugak warganegara indonesia yang bertanya dan menghubungi saya bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee kerana tahu berkesannya produk Shaklee. Ramai juga yang bertanya bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee Distributor kerana mereka juga berminat untuk menjalankan bisnes ini. Tetapi sukar untuk mendapatkannya kerana Shaklee tiada di Indonesia...


Berita baik buat warganegara Indonesia!!

Jangan risau ya ibu2 sekalian, ini ada berita gembira. Shaklee kini sudah memasuki pasaran Indonesia sejak Jun 2012! Jika anda mendaftar sebagai Pengedar Shaklee Indonesia, anda adalah perintis Distributor Shaklee Indonesia yg terawal. Inilah Kesempatan bisnes baru buat kalian. Ayuh terima cabaran dan menangi kebebasan kewangan anda hari ini. Anda mampu mencapai belasan juta sebulan atau banyak lagi. Dengan Shaklee kalian tentukan sendiri berapa banyak uang yang kamu mahu.



Ayuh warga Indonesia! Jadikan impianmu bisa menjadi kenyataan..




"inilah peluang anda untuk ubah hidupmu kearah yang lebih sihat dan kaya. Daftar sekarang sebagai Distributor Shaklee Indonesia dan mulakan langkahmu hari ini.. Walaupun kita berlainan negara, saya akan bimbing anda, saya akan ajari anda menggunakan facebook dan internet sebagai teknik pemasaran. Anda mampu bikin wang walaupun hy dari rumah.. income? dengan Shaklee anda tentukan, tetapi pilihlah leader yang tepat bagi membatu kelancaran bisnes anda.."!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...