Saturday 24 January 2015

Akibat jatuh Cinta dengan set kurus SHAKLEE : Ni lah padahnya..!

Assalammualaikum...

Kali ini saya nak sharing pengalaman saya sendiri yang berjaya kurus dengan Set Slim Shaklee.. Biar gambar berbicara...

Ya.. dulu lain.. sekarang lain..! SAYA BERJAYA TURUNKAN BERAT BADAN 20KG DALAM MASA BEBERAPA BULAN SAHAJA..

Pengalaman saya sendiri..
Gambar baju oren ni kami ambil pada tahun 2009.. masa nie anak baru sorang. hehe.. comel tak kak ton??? walaupun hakikatnya nampak bam-bam tapi masa tu tiada kesedaran nak kurus sebab rasa semua mcm ok. Badan pun takde lah sakit-sakit lagi... maksud saya yelah anak baru sorang.. breastfeeding pulak tu.. org cakap bf leh kurus tapi saya tak.. asyik lapar memanjang... lagipun masa preggy anak 1st saya di semester akhir.. Banyak assignment, so kalau saya stress saya akn makan. Rasa nak kurus tu tak terpanggil lagi. Mungkin sebab baru kawen. Rasa normal kalau berat naik.. happy memanjang... hikhokhikhok

( Masa nie ramai yang terkejut tgk perubahan cikyah - kuss semangat)



Kesedaran mula timbul bila anak masuk 2..3.. dan 4!! Cuba kurus dengan kontrol diet, tapi x berjaya.. Banyak sangat godaan.. Pendek kata tak disiplin. Culas..Air kosong memang x suka minum.. Badan pulak bukan jenis yang cepat turun.. Pernah chek dgn Nutritionist - Metabolisma jenis slow... Lemak jenis susah nak terbakor. hukhukhukk
Masa ni saya mula rasa stress.. penat.. tak cukup tidur.. Pegi kerja seawal 7pagi dan balik dekat puku 8 malam.. lepas tu nak settlekan anak-anak dan rumahtangga.. Badan memang cepat letih! Paling ketara anak ke2.. Berat masa mengandung hampir 97 kg!! Bayangkan masa tu...  Masa tu saya juga ada kencing manis ketika preggy ( keturunan - ayah, kakak, abang - kencing manis)

ok masa tu lah timbul KESEDARAN.. aku masih muda lagi.. Kalau sakit , siapa NAK JAGA ANAK-ANAK??? Mak cakap "Kita yang sakit, kita sendiri yang tanggung.." Mula la start mengoogle sana sini. Akhirnya terjatuh cinta dengan SHAKLEE..

Ni lah akibatnya Saya jatuh Cinta... dan pilihan saya sangat TEPAT !!

Baju hijau nie saya dah berjaya turunkan berat setelah amalkan SET SLIM SHAKLEE dalam masa beberapa bulan sahaja!!!!! ( Masuk anak ke-4 baru berjaya.. walaupun sukar tapi saya berjaya atasi masalah kegemukan itew... hehehe... dan saya bersyukur sebab bertemu jodoh dengan SHAKLEE.. 

Better late Than Never kan - kurus tapi biarlah dgn cara yg selamat. Alhamdulillah..!!!




Tips saya :
Kenali punca anda gemuk
(macam saya stress, metabolisma rendah, tak suka minum air masak, tak disiplin)
Jangan ambil sebarangan UBAT KURUS 
(No No NO!!!)
Tiada jalan singkat untuk kurus.. Rajin bersenam, kurangkan makan nasi ( ambil dlm kuantiti yang sedikit, minum air masak 3L sehari
Jika masih tidak berjaya,ambillah suplemen utk membantu anda kurus
TAPI
Pastikan suplemen yang anda ambil itu SELAMAT, TIADA BAHAN MERBAHAYA dan MEMPUNYAI KELULUSAN KMM dan HALAL..

ini lah yang saya ambil utk kurus tu.. Saya konsisten ambil sampai sekarang..  Nak tahu fungsi kedua-dua ni??? Nantikan sharing dari saya NEXT ENTRY ya !!

Harga yang dipamerkan adalah harga jualan. Hubungi saya untuk dapatkan harga #OFFER. InsyaAllah akan cuba bantu dan konsult anda ^^

kurus macam saya..



CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK SINI

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...