Friday 5 April 2013

Nutriferon

PM me 
Misriah Yahaya
013 - 6369014


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151398649692991.1073741832.686342990&type=3


Supplement pertama yg saya ambil utk anak2 saya 7 thn yg lalu. Dulu anak2 saya selalu sakit (demam, selsema, asma dll). Setiap bulan mesti kena g klinik. 1 bulan kadang2 sampai 3 kali g klinik. Kat dlm peti ais dh macam farmasi. Semua ubatada. Semua untuk anak2 saya. Alhamdulillah saya dipertemukan dgn NUTRIFERON oleh Pn Rafidah Madzlan. Saya bagi anak2 saya mkn selama 3 bulan. Pada bulan yg ketiga, saya nampak perubahan pada anak2 saya. Saya teruskan bagi anak2 saya makan. (kali ni saya bagi 2x seminggu). Alhamdulillah selepas 3 bulan, kesihatan anak2 saya BERTAMBAH BAIK. Mereka jarang sakit & yg paling best sekali, penyakit ASMA pun dh xde. Syukur Alhamdulillah.
Jadi, pada ibu bapa yg mempunyai anak2 yang antibodinye lemah, cubalah bagi mereka makan NUTRIFERON kerana ia membantu meningkatkan sistem imun badan dgn menggalak penghasilan INTERFERON.
Meningkatkan sistem imun badan dengan menggalak penghasilan INTERFERON.

APA ITU INETREFRON?
- Ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima pada tahun 1954.
- Sejenis bahan yang dihasilkan oleh badan secara semulajadi (protin).
- Diaktifkan apabila sel diserang oleh virus.

APA ITU NUTRIFERON?

Nutriferon menggalak penghasilan
Interferon semulajadi- menyokong kesihatan sistem imun.

TINGKATKAN SISTEM IMUN
Merangsang penghasilan interferon secara semulajadi di dalam badan.

MENGURANGKAN Alergi/ Alahan
Diguna untuk pengelakan / pengurangan simptom-simptomnya

Hepatitis–C
Mengurangkan virus hepatitis C secara signifikan

Bagus untuk seisi keluarga.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...