Tuesday 16 April 2013

MEMBERSHIP



Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli / Pengedar Shaklee?
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran sebanyak RM65, ataupun membuat pembelian produk Shaklee melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma-à dilakukan sekali seumur hidup! Boleh share beli dengan family atau kawan2 yer.. Cukup RM650+ dah boleh dpt free membership!

Anda Cuma perlu menghubungi saya ( saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke Branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 869817 sbg sponsor.
Untuk mendapatkan newsletter dari Shaklee, hanya perlu bayar RM20 setiap tahun.

Yuran Keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (Jika anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, @ dihantar melalui saya. Maksimum pendaftaran ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch)

Maintain point dan keahlian
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tidak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dgn saudara mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Tak Perlu.

Apa yg diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 869817 sekiranya anda berhasrat untuk memulakan langkah anda sebagai pengedar sah shaklee hari ini!




Apa kelebihan jadi ahli Shaklee
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Dengan menjadi ahli di bawah Shaklee2u (menggunakan ID saya sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di  misriah1311@yahoo.com atau sms 013 -- 6369014 untuk maklumat lanjut.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...