Tuesday 25 August 2015

Pengedar Shaklee Rembau : Penghantaran terus kepada anda!

Berita baik untuk orang-orang Rembau, Negeri Sembilan... Anda tidak perlu lagi untuk bersusah hati bagi mendapatkan suplimen Shaklee, saya Misriah Yahaya ID 869817, adalah pengedar Sah Shaklee berhampiran anda.

Antara khidmat teristimewa yang akan saya berikan kepada orang-orang Rembau, Negeri Sembilan ialah: 

1) Konsultasi secara percuma "face to face" di rumah anda ataupun anda boleh datang sendiri ke rumah saya.
2) Penghantaran suplimen Shaklee terus ke depan pintu rumah anda tanpa sebaras cas penghantaran
3) Penghantara selewatnya sehari selepas pengesahan order anda.



Wow...!!!! Menarik bukan??? Oleh itu, orang-orang Rembau, Negeri Sembilan, jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk dapatkan produk Shaklee daripada saya beserta dengan keistimewaan-keistimewaan yang saya tawarkan di atas.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Rembau, Tampin, Alor Gajah dan sekitar melaka bandaraya bersejarah.
Petaling Jaya, (Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja - COD oleh rakan biz saya) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...