Tuesday 25 August 2015

Majlis Pengiktirafan & Motivation Rally

Rally ini diadakan untuk mengiktiraf leader-leader Shaklee yang telah berjaya naik rank. Rank bermula dari Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator danMaster Coordinator. 


Yang seronoknya dalam program ini ialah mendengar perkongsian ikhlas dari mereka yang telah berjaya. Seramai dua orang yang telah berjaya pada rank Senior Coordinator, dan sorang Senior Key Coordinator telah berkongsi kisah mereka dan memberi tips-tips dan galakan untuk berusaha dan percaya kepada diri untuk berjaya.


Sememangnya bukan mudah untuk berjaya namun dengan semangat yang kuat dan sikap positif, mereka mampu mengatasi segala halangan dan cabaran. Semuanya memerlukan usaha yang kuat, usaha yang konsisten dan mesti mempunyai mental yang kuat. Segala cabaran mesti ditempuhi dengan jayanya. Bak kata mereka, Just DO It. Redah sahaja hingga berjaya.




Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Illahi. Kali ni dapat menyaksikan 2 leader saya yg berkesempatan naik stage Shaklee untuk terima penganugerahan dari Shaklee kerana berjaya ank up sebagai Coordinator Mac lalu.


Mereka juga antara yang dijemput naik ke pentas untuk menerima sijil bersama leader² yang lain... ! Allah saja yang tahu betapa sebaknya hati ini bila doa kita dimakbulkan unuk lihat mereka juga bersama di atas pentas.

Alhamdulillah.

Apa pun saya nak ucap sangat terima kasih kepada 2 org leader ini yg bertungkus lumus dan mcapai kejayaan ke tahap ini. Dan tak lupa juga kepada mentor hebat ku Master Raihan.. Yang bagi semangat dari awal saya bertatih hinggalah hari ini. Sayang semua!
Best kan join Shaklee? Ada pengiktirafan, ada makan, semua boleh dengan Shaklee. Duduk rumah income 4-5 angka. Tiada yang musathil. Semuanya dengan SHAKLEE !




Kalau mereka boleh, anda juga boleh !


Kak Yati dan suami -  Senior Supervisor 




Bakal Master Shaklee 10-20 tahun akan datang. sentiasa bersama saya untuk meraikan setiap event Shaklee.. (my doter & my nieces)

Tahniah buat mereka yg berjaya mencipta nama di pentas shaklee,, Jumpa kalian di puncak MASTER nanti !


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Rembau, Tampin, Alor Gajah dan sekitar melaka bandaraya bersejarah.
Petaling Jaya, (Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja - COD oleh rakan biz saya) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...