Monday 12 January 2015

Nutriwhite Shaklee : Pembersih muka paling best!

Assalammualaikum..
Kali ni nak sembang pasal penjagaan kulit wajah.  Betul tak ramai wanita jadi frust bila muka makin teruk selepas menggunakan pencuci muka yang kononnya mampu merawat dan memutihkan kulit wajah..?Kebanyakan pencuci muka yang terdapat di pasaran mengandungi pelbagai bahan-bahan kimia yang merbahaya seperti merkuri, hydroquinin dan bahan sebagainya yang akhirnya memberi kesan negatif pada kulit wajah terutamanya yang bertujuan untuk memutihkan kulit muka.. Ish ish ish.. Kesian... Akhirnya mimpi ngeri yg dapat..!!!
Oleh sebab itu, kebanyakan wanita yang mencuba pelbagai jenis produk, akhirnya semua tak menjadi. Muka makin rosak. Sekarang pula makin berleluasa orang pakai produk nak cantikkan muka.. Yang hitam nak jadi putih melepak..!
Tak dinafikan wanita seperti kita semua nak cantik... Tapi BERHATI-HATI lah memilih produk.
Jangan pilih PRODUK yang ada BAHAN KIMIA.
Muka cantik + kulit MENIPIS + PENYAKIT DAPAT..!!

Bagi yg ada masalah muka, meh pm saya.. Saya bantu.. 

Shaklee bebas kimia



Layan testimini dari customer ^^


Bulan lepas begitu indah bagi saya sebab.. permintaan untuk DEEP FOAMING CLEANSER NUTRIWHITE ni memang mendapat sambutan yang tinggi !! Awal bulan ni alhamdulillah masuk lagi order pencuci muka.. Oh yer, makin ramai yang mencari PRODUK MUKA YANG BEBAS PARABEN! Yg penting SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI.. Hok tu yang di cari-cari untuk diguna pakai sampai bila-bila.. Dah elok buat apa kita nak tinggal-tinggalkan .. Guna istiqomah sampai bila-bila pun. Satu bekas tahan sampai 7 bulan! Harga juak dipasaran RM119. Nak HARGA SPECIAL boleh pm saya ya.. order NOW!!
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...