Sunday 11 May 2014

Promosi Mealshake : Nak sket aiskrim mealshake boleh..??


Biler sebut pasal aiskrim, semua kanak-kanak suka........ Bila dpt, tak toleh kiri kanan dah ! Harini cik mis nak kongsi resepi dari salah sorang rakan bisnes cik mis, trima kasih CIK ECAH sebab sudi share resepi aiskrim yg super ohsemmmmm gitew.  Ahaks !!!



Asalnya cik ecah nak buat aiskrim letak susu cair.. Tapi maybe sebab dia ala-ala Master Chef gitu, so cubalah gantikan susu cair tu kepada mealshake.. Ohoi ! kreatip sungguh na.... dan hasilnya memey meletop .. Sedap... Korang pun patut cuba.


Ramai yg tertanya-tanya... kenapa mealshake ni  bagus utk kanak-kanak?? Nanti cik mis habaq hokey.....

Pengalaman cik mis sendiri la kan.... tak lengkap rasanya kalau anak tak ambik mealshake ni..... Sebab ape?? ewah, kita je yang sibuk makan suplemen tapi anak kita tak bagi pun.. Lagipun diorang ni jenis choosy  pilih makan sket.. at least bila ada makanan tambahan spt mealshake yg hebat ni , cik mis boleh senyum gumbira sebab khasiat vitamin dari mealshake ni benar-benar membantu menambahkan nutrisi dalam badan mereka!!

6 Fakta tentang Mealshake :

1.Nutrisi lengkap

Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-selKaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.3. Untuk PembesaranMengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.4. Anti-oksidaMengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.5. Pemulihan KulitMengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus6.DetoxKaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.~ Rasa yang lazat digemari tua dan muda.Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi,nutrien yang perlu untuk badan,tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.Boleh dikongsi seisi keluarga. Jimat kan?


So tunggu apa lagi , Jom dapatkan Mealshake HARI NI jugak.. PROMOSI hingga hujung bulan ni je tau.. Pat-pat siku lipat, sape cepat dia dapat !!!
Hubungi :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja dan RHB Jalan Tun Razak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...