Tuesday 9 August 2016

Kenapa DETOKS PENTING..?

DETOX TAK PENTING ?






Tubuh kita diciptakan oleh Allah SWT dgn begitu hebat. Tubuh kita ni ada mekanisma tersendiri utk mempertahankan diri sendiri, merawat diri sendiri, menyingkirkan toksin, meneutralkan radikal bebas dan sebagainya. ia mampu bekerja sendiri tanpa bantuan sebarang pemakanan extra ataupun suplemen.

Namun disebabkan kita hidup di zaman moden yg penuh dgn benda so-called teknologi... Kita terdedah kepada macam2 jenis pencemaran yg kita pun tak sedar.

Tubuh kita dah tak larat nak handle toksin contohnya radikal bebas kerana banyaknya punca2 dan faktor yang menyebabkan terjadinya radikal bebas dalam tubuh kita ni.

Apatah lagi toksin2 'cari pasal' seperti asap rokok dan sebagainya.

Malah corak kehidupan yang stressful memberi impak yg besar terhadal kitaran toksin dalam tubuh kita.

Dan yang paling utama, diet kita harini banyak yg dah tak seimbang. Makanan segera, makanan rapu, makanan yg diproses... Semua tu bukan saja 'mempermainkan' tubuh badan kita, tapi juga tidak membekalkan tubuh kita dgn nutrien yang sepatutnya.

Detox-lah dgn cara yg betul, agar organ2 kita dapat bekerja dgn optimum dan efektif.

kredit: lynanoh

CARA MUDAH NAK DETOX 

Ada cara mudah nak detox, geng geng shaklee sekarang ni tengah buat diet detox 30 hari, itu memang best, kalau nak  belajar pasal makanan. Amacam best tak ? ramai dah dapat hasilnya. Boss saya puan Arnie dah masuk hari ke 5 buat detox nih, sangat memberangsangkan. Tapi kalau nak senang, korang makan je set detox nih , apa yang ada dalam set nih, ada alfalfa, herb-lax, pepermint, dtx complex dan paling power ada vivix, hooo, sangat best.

Testimonial Detox Dengan Vivix

Oklah, sebab nak share jugak dengan korang, ada beberapa testimoni, kesan korang betul betul detox dengan VIVIX nih, hoo, sangat power weih, hahaha. Kesan dia memang superb, kalau rasa nak cantik, nak kurus, nak buang lemak gedebear, kenalah cuba telan VIVIX, tapi kalau nak lagi power, macam saya cakap, kenalah beli set detox shaklee nih. Kalau nak lagi power, buat sekali dengan program detox shaklee, yang ni akan dipimpin oleh puan Arnie, supaya korang faham kenapa kena makan itu ini dan ini. 

.
☎Untuk pesanan , jom order terus dari kami, WHATSAPP @ SMS KE 013.6369014

🚗Berminat untuk COD sekitar alor gajah, tampin, rembau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...