Thursday 25 August 2016

Pengalaman berpantang : Set postnatal Shaklee

PENGALAMAN BERPANTANG 

Assalammualaikum.. 
Harini saya nak share pengalaman berpantang dengan set berpantang shaklee. Ramai juga mesti tertanya-tanya set berpantang mana yg bagus? 


Ini pengalaman saya..

keseronokan berpantang yang memang sangat mengujakan. Selepas sehari bersalin saya terus mengambil vitamin set bersalin shaklee dan ikut jadual pemakanan seperti yg disarankan. Selepas 3 hari berpantang memang saya rasa bertenaga semula walaupun tidur tak cukup. Syukur sangat juga, air susu badan banyak dan pekat, baby juga tidak meragam dan tak kembung perut...

Pengurusan makan vitamin tidak rumit berbanding pengambilan jamu dan tidak meletihkan. Cuma bezanya hanya perlu minum air yang banyak kalau tak kemungkinan kita akan berdepan dengan healing crisis. Apa yang lebih menarik saya tiada masalah sembelit dan badan cepat kurus berbanding makan jamu. Rahim juga cepat kecut..!  Apa yang menariknya semasa membuat pemeriksaan postnatal Hb saya juga konsisten iaitu tidak di bawah 11 dan average 12.7. Kulit juga semakin berseri dan tak pucat. Walaupun saya terpaksa mengurus anak-anak ketika dalam pantang tapi saya tak keletihan dan sentiasa bertenaga :)

Saya juga tidak mengalami tekanan dan sentiasa rasa tenang walaupun berdepan dengan pelbagai karenah anak-anak. Kesimpulannya Shaklee memang menakjubkan dan tidak salah saya katakan di sini yang setiap lapisan masyarakat perlu memiliki Shaklee untuk kesihatan yang optimum.”

Berminat untuk dapatkan produk ini?
Pm / wassap / inbox ke 013 6369014
WAHM Misriah Yahaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...