Tuesday 1 December 2015

Kolegen shaklee senang dibawa kemana -mana!!

Akak suka sangat dengan kolegen shaklee ni.. Senang di bawa ke mana sahaja.
Standby dalam handbag 2-3 sacet.

Nak cantik, haruslah berusaha.
Betulkan niat, cantik untuk suami, insyAllah dapat pahala.


Kenapa saya suka sangat dengan Collagen dari Shaklee?. .
.
.
APA KELEBIHAN COLLAGEN SHAKLEE NI. .
🌷 Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen,kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. .
🌷 Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. .
.
🌷 Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran. .
.
🌷 Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. [1box mengandungi 15 sachet]. .
Bulan ni memang tak boleh lepaskan Collagen Powder Shaklee. Bukan selalu dapat beli time promotion tau.
.
Jom try sendiri. Hubungi Kak misz 0136369014


#pengedarshakleepetalingjaya #pengedarshakleerembau #pengedarshakleerembau  #pengedarshakleealorgajah #pengedarshakleetampin #pengedarshakleetamanmedan #shakleemelaka #shakleepetalingjaya #shakleetamanmedan #shakleecollagenpowder 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...