Friday 16 October 2015

Saya pengedar shaklee 3 kawasan - PJ, REMBAU, TAMPIN

Alhamdulillah... 


Ramai yang menghubungi saya di sekitar rembau untuk membuat pembelian produk shaklee..

Pertanyaan seperti 
" sis, masih aktif lagi shaklee?
"Sis ada buat cod area Rembau tak? 
"Sis, stokist shaklee area Rembau ke? 

Saya hanya mampu tersenyum... YA... Saya lah pengedar shaklee no 1 area Rembau.. Wahhh!!!! Jgn mara ye... Sebenarnya saya masih lagi aktif buat shaklee. Jadi jangan ragu2 jika anda buat pembelian dgn saya, saya sgt sgt aktif terutama di rembau most wanted ni. Hehehe...

So tunggu apa lagi, save no saya sekarang 013-6369014 

☺️☺️saya pengedar shaklee petaling jaya, alor gajah, tampin, dan jugak rembau. Berminat untuk dapatkan produk shaklee? Boleh hubungi kami segera ya !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...