Friday 19 June 2015

Vivix untuk pesakit SLE

Assalammualaikum pembaca budiman,

Minggu lepas, ada seorang customer yang bertanyakan saya tentang vivix untuk pesakit SLE. Beliau search di internet dan mendapati bahawa vivix sangat bagus utk SLE. Saya pun terangkan bahawa vivix adalah produk ekslusif dari shaklee dan salah satu fungsi vivix membantu memperbaiki masalah kerosakan  sel dan DNA. Vivix Shaklee juga berfungsi sebagai anti-aging untuk melambatkan proses penuaan. 


Apakah itu SLE?

SLE adalah singkatan kepada Systematic Lupus Erythmatosus (SLE). SLE adalah penyakit kronik auto-imun di mana badan pesakit menghasilkan protin darah dengan banyaknya. Protin darah yang di panggil antibodi ini dengan sendirinya memberi tindak balas terhadap tisu seseorang. Punca penyakit SLE tidak diketahui.

Terdapat 2 jenis Lupus 

I. Discoid Lupus Erythematous (DLE)
  • Hanya melibatkan kulit
  • Jarang merebak ke organ lain
II. SLE
  • Boleh merebak ke organ lain
  • Boleh mengakibatkan kematian


Untuk pesakit SLE, ada beberapa produk yang anda tidak boleh ambil dan ada yang memang sangat berkesan kepada anda. Semuanya nmesti berdasarkan tahap kesihatan anda juga. Contohnya kalau SLE telah menyerang buah pinggang, memang tak banyak produk Shaklee yang boleh anda ambil. Ini disebabkan kita bimbang ianya akan membebankan buah pinggang anda.

Pesakit SLE perlu tingkatkan pertahanan badan mereka. Ini disebabkan ia sejenis penyakit autoimmune, jadi sangat penting pertahanan badan mereka kuat. Jesteru Shaklee membantu meningkatkan pertahanan badan melalui suplemen natural.

Mendapat SLE juga bermakna anda perlu berhati-hati dengan pengambilan chemicals, kena elakkan penggunaan bahan yang mempunyai chemicals yang tinggu disebabkan tubuh dan kulit anda memang senstitf. Kebanyakan mereka yang menggunakan vivix dan lain-lain produk shaklee telah mampu mengurangkan pengambilan ubat terutama steroid, ada yang boleh tinggal terus steroid.

Jadi dengan manfaat ini, tidak syak lagi vivix memang terbaik untuk penyakit SLE.


Dengan Promosi Y.E.S Pack bulan nie, anda jimat 5% selain dapat free keahlian (jimat lagi RM69), PERCUMA Vitalea, cash bonus bernilai RM30++ dan banyak lagi lebih penjimatan berganda !!!!!

CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK DISINI


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Alor Gajah, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...