Wednesday 17 June 2015

Suplemen Shaklee untuk patah tulang


Assalammualaikum...

Harini saya nak share tentang suplemen yang bagus untuk patah tulang.. Kebetulan saya telah didatangi oleh 3 tetamu yang ingin bertanyakan tentang shaklee.. Melihat pada keadaan tetamu ni saya rasa terharu sebab walaupun dlm keadaan uzur mereka gagah datang mencari saya untuk membeli set shaklee yang sesuai utk tulang patah...

Ok .. Saya kongsikan apa yg perlu untuk set patah ini ya....


==============================
SUPLEMEN UNTUK PATAH TULANG
==============================

OSTEMATRIX
Ostematrix merupakan suplemen Kalsium Shaklee yang membantu menguatkan tulang, membantu fungsi saraf dan mengelakkan kekejangan otot akibat kemalangan.

2. ESP
ESP merupakan sumber protein terbaik yang dihasilkan tanpa perasa tiruan, pewarna dan pengawet. Protein amat penting diperlukan bagi membina semula tulang yang patah atau retak. Protein juga diperlukan bagi pertumbuhan sel-sel baru yang tercedera atau mungkin sudah mati. 

3. OMEGA GUARD
Omega Guard boleh melambatkan degradasi tulang rawan pada sendi, membaiki sendi yang tercedera akibat patah. Omega Guard juga bertindak sebagai pelincir dan membantu untuk bergerak dengan lebih senang. Sebagai bonus juga, Omega Guard bertindak memelihara kesihatan jantung serta mampu mengawal kolestrol dalam darah.

Dalam masa beberapa minggu lagi saya akan berikan feedback mengenai customer saya yg telah mengambil set ini. Tungguuuuu.......

Jika anda ingin mendapatkan produk ini boleh terus hubungi saya segera di talian 013-6369014. 

Pelanggan yang datang ke rumah untuk mencari suplemen shaklee.... 

CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK DISINI


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Alor Gajah, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...