Wednesday 4 March 2015

Impian dan Realiti : Tahniah.. Bergelar Supervisor Shaklee 2015!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Tahniah buat seorang lagi member dalam Group GIH Family kerana berjaya mencapai rank SUPERVISOR iaitu IZZA SHARI. Beliau sangat berdedikasi dalam bisnes shaklee dan akhirnya telah buktikan kesungguhan dan semangat yang tinggi mampu berjaya dalam bidang ini.. 

Kejayaan bukan datang secara kebetulan. Tapi dengan usaha untuk mencapai matlamat yang jelas, perancangan yang matang dan kejujuran. Alhamdulillah.. semoga bulan Mac ini mampu mencipta lagi kenangan manis dan terbaik buat anak-anak didik saya. InsyaAllah... dengan sharing  "successful Story" mereka dapat semangat baru.

Terima kasih juga buat bondaku Master Raihan yang sentiasa ada untuk membantu dan sering beri semangat pada kami untuk terus mengejar impian dan berjaya mencapai rank tertinggi iaitu Master Coordinator.. InsyaAllah, aminn.


Sekitar Motivation Rally dan penganugerahan sijil kepada Supervisor baru oleh Presiden Shaklee Malaysia, Mr. Victor Lim


Jaringan-jaringan di bawah empayar Master Izza -------> Klik sini




ID : 951093
COD : Sekitar Jalan Tun Razak, Subang, Maran
No tel : 013-3011291


CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK DISINI

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Alor Gajah, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...