Thursday 12 March 2015

Kerak Usus : Cara pembersihan - HERBLAX pilihan terbaik

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Harini saya sangat teruja nak cerita pasal 1 entry mengenai kerak usus. Saya nak share mengenai produk shaklee yang sangat bagus untuk cuci toksin dan bersihkan usus iaitu HERBLAX SHAKLEE. Apa sebenarnya fungsi dan kandungan Herblax nie... Meh saya share kan produk terlajak laris ini......


Apa itu herblax?

Herba semulajadi yang bertindak membersihkan perut dan usus,melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Mengandungi 9 jenis herna yang secara tradisionalnya mampu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Ia juga mampu menyah-toksin dari badan.

Apa kebaikan herblax?

  • Merawat masalah sembelit dan melawaskan perut.
  • Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan  dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  • Mengempiskan perut.
  • Mengurangkan ketegangan perut


KALAU MAKAN ADA SIDE EFFECT KA???

PERHATIAN
Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit- birit pada awal pengambilan HERB-LAX.
Untuk keadaan normal, kebiasaannya Herblax akan bertindak setelah 6-12 jam ia diambil.
Mereka yang mempunyai masalah sembelit boleh meningkatkatkan pengambilan Herblax kepada 5-8 biji sehari dan boleh kembali kepada dos asal apabila proses perkumuhan kembali normal.

BAGAIMANA HERBLAX BANTU PEMBERSIHAN KERAK USUS?


Apa itu kerak usus?

Usus merupakan sistem pencernaan manusia yang sangat penting dalam memproses makanan sehari-harian kerana setiap hari tubuh kita menerima suapan makanan dan minuman dari pagi hingga malam dan usus terus bekerja memproses makanan yang kita makan.. 

Namun apabila terlalu banyak mengambil makanan yg tidak sihat dan tidak bagus, secara automatik ia akan mengalami ganguan dan usus terus menjadi kotor akibat dari makanan yang salah itu dan usus yang sudah kotor apabila tidak dibersihkan atau tidak segera diatasi, usus yang kotor akan menjadi kerak usus dan akan menghalang penyerapan zat gizi yang seharusnya dicerna dan diserap baik oleh usus. 

Tanpa kita sedari sisa2 makanan termendap di sitiu. Makanan yg tersumbat itu akan menjadi kerak dan menjadi toksin berbahaya. Secara tidak lansung akan menjadi racun yang menyebabkan penyakit. Hal itu tentu cukup membahayakan bagi tubuh dan akan mengundang pelbagai jenis penyakit di dalam tubuh kita.

Bagaimana HERBLAX membantu?



Herblax digunakan untuk membantu pembersihan usus secara semulajadi dan selat dengan cara merangsang pengecutan otot-otot usus seterusnya membolehkan sisa-sisa terperangkap keluar dengan lebih cepat tanpa memerangkap toksin di dalam kolon. 
Antara lain kelebihan herblax adalah ia membantu untuk mengatasi masalah sembelit teruk yang boleh mengakibatkan penyakit buasir. Ingat, usus kita hanya bekerja untuk menyerap, usus tidak tahu bahawa yang diserap itu toksin atau nutrien yang bagus. Jadi pastikan usus sentiasa baik dengan melakukan proses detoks sekurang-kurangnya 2x seminggu dengan Herblax.

Testimoni dan Permintaan yang tinggi terhadap HERBALX!!!


Berikut merupakan antara testimoni dari customer yang mengambil HERBLAX.. PRODUK CUCI USUS MEMANG HOT !!






Jika anda minat nak beli dengan harga istimewa sebelum GST, boleh terus membuat trmpahan bersama saya 



CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK DISINI

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Alor Gajah, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...