Friday 21 November 2014

Dulu.. Kini.. dan Selamanya SHAKLEE


Takkan ku lupa detik berkenalan dengan produk shaklee apabila terbaca di dalam blog tentang suplemen untuk ibu yang bekerja dan dalam masa yg sama menyusukan bayi.... Google kat internet macam-macam produk berlambak dipasaran. Tapi takut nak cuba sebab ada produk yg claim macam2 kata baguslah.. hebat.. yg terbaik..mcm2.. Tapi macam takut jer nak cuba
 Akhirnya bila terbaca ttg shaklee terus jatuh hati.... baca n cari info, suplemen shaklee lebih kepada semulajadi , selamat dan berkesan.. ok daku terus pilih !

Tak sanggup tengok anak diberi susu formula akibat susu drop.. Stress dan penat kerje pejabat dan uruskan anak-anak... tak terkejar nak buat semua tu. Akhirnya tekad beli suplemen.. Untuk tujuan kesihatan diri..

Alhamdulillah , detik itu telah merubah corak hidup kami sekarang. Dari hanya sebagai pengguna tegar kami kini menjadi pengedar shaklee..  keempat-empat anak kami diberikan dengan susu ibu.. Alhamdulillah... Apa pun kita berusaha untuk dapatkan yang terbaik.. In sha Allah....





Dikesempatan nie, saya nak share juga beberapa tips ataupun beberapa amalan yang boleh memperbanyakkan susu ibu :

Berzikir dengan kalimah YA MATIN ( Maha Sempurna KekuatanNya) 70 kali setiap hari. Waktu yang paling bagus adalah pada waktu malam dan subuh. Anda juga boleh bacakan zikir tersebut dan hembuskan ke dalam segelas air lalu diminum.
Doa untuk ibu - ibu : " Ya Allah... Permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang Engkau syariatkan.. Aamin.."
Baca selawat dan Bismillah sebelum dan mengepam.
Baca Surah Al-Baqarah ayat 60; dan letakkan tangan pada payudara, usap dan doa dalam hati semoga Allah murahkan rezeki anak kita & supaya kita mampu keluarkan susu yang cukup pada anak kita sekurang-kurangnya umurnya 2 tahun.. InsyaAllah.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :

Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja dan RHB Jalan Tun Razak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...