Friday 26 September 2014

Testimoni Set berpantang shaklee. Pilihan ibu masakini

Assalammualaikum,

harini saya nak share testimoni kawan merangkap downline saya dalam GIH Family... Setiap orang mengidam nak kurus terutama selepas bersalin kan?? Apatah lagi jika kawan-kawan sekeliling mula tegur kita sudah nampak kurus selepas bersalin... Hati pun rasa berbunga-bunga jer...  Untuk pengetahuan semua antara kebaikan set pantang shaklee antaranya mampu menguruskan berat badan kita kembali asal.

Ternyata set pantang shaklee menjadi sebutan dan permintaan yg sangat tinggi daripada ibu-ibu yg bakal melahirkan anak dan juga yg sedang berpantang. Antara kebaikan set bersalin bagi ibu berpantang ialah :

1. Luka jahitan (Normal / Czer ) cepat sembuh dan kering
2. Tidak sembelit
3. Susu banyak
4. Baby tak kembung dan jaundis tidak lama
5. Berat badan ibu turun dgn cepat
6. Kulit ibu dan bayi menjadi cantik




Alhamdulillah ternyata kini ramai ibu-ibu memilih untuk berpantang bersama shaklee.. Sudah banyak testimoni yg kita lihat dan baca tentangnya. Jom kita kenal vitamin - Set bersalin shaklee .. Mengikut pengalaman diri sendiri saya cukup PUAS HATI dengan set shaklee.

Testimoni saya sendiri

Luka bersalin kering on day 10. Memang rasa banyak perbezaannya berbanding bersalinkan yg sebelum ni.. Rasa down sangat2 sebab luka lambat sembuh.

Badan lebih cergas. Kadang-kadang saya sendiri lupa saya masih dalam pantang.. hehe.. badan cergas, muka x pucat dan ceria. sampai mak pun tegur "Dik, mak tgk ko ni tak macam orang baru lps bersalin" .. Terima kasih mak sebab jaga org masa pantang.. :)

Bantu banyakkan susu ibu. Masa sarapan saya wajib ambil ESP.. Hasilnya ASI pekat ,baby cepat kenyang dan kurang meragam. Syurga buat siibu dan bayi dalam pantang kalau dapat  air susu yg pekat lemak berkrim..

Harganya mampu milik. Set pantang ni juga ada didalam set mengandung dan penyusuan 3 dalam 1. Tempoh penggunaannya juga lama. Walaupun si ibu sudah habis pantang namun masih boleh mengambilnya bagi tujuan penyusuan dan kesihatan secara optimum.. Sangat jimat kan..

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set berpantang shaklee boleh hubungi saya dengan segera...

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :

Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja dan RHB Jalan Tun Razak.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...