Friday 17 April 2015

Alfalfa bukan produk hebat?

Assalammualaikum

harini saya belanje satu testimoni dari customer saya yg ambik alfalfa untuk kurus..

tapi dia bukan setakat bg feedback bdn dia makin kurus tp dapat feedback yg suami dia puji  "something".... Wah!! Isteri yg consume alfalfa tapi suami dia yang dapat kesannya. Hahahaaaaa!!! Customer saya ni belum dikurniakan anak lgi dan tengah mencuba2 set shaklee.. Dok try alfalfa ni dia teruja sangat sebab mcm baru kawen. Macam anak dara "KETAT" Hari-hari mesti mauuuuu

meh saya belanje testimoni

alfalfa bukan produk hebat.. tapi kalau suami puji kita mcm tu, ape perasaan kita?? Hebat ke hebat???

"WOW !! HEBAT LA PENANGAN ALFALFA NI"

sebab tu korang kene cuba alfalfa ni dulu, baru tahu "kick" dia mcm mana..

kalau korang nak tahu .. alfalfa ni macam kacip fatimah tau... MERAPATKAN & MENGETATKAN Vagina kita. Mcm jamu moden.

Kalau anda minat nak cuba jamu moden yg hebat ni boleh hubungi saya. Saya janji bantu atasi masalah anda dengan izin Allah.

Jum try....

CARA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ------> KLIK DISINI

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian shaklee (atau) pembelian produk shaklee (atau) menjana pendapatan sampingan boleh hubungi saya :
Misriah Yahaya
SHAKLEE ID 869817
No Tel: 0136369014
Email : misriah1311@yahoo.com
Free consultation for every purchase
Like our Fanpage Secret Wellness - Tips & Beauty
COD / Self Pick up area Petaling Jaya, Taman medan, Taman Dato harun, Mentari Court, taman Sri manja, Rembau, Alor Gajah, Tampin dan RHB Jalan Tun Razak.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...