Tuesday 9 August 2016

Polip - Bersin hingga berdarah

Saya pernah share ttg testimoni kwn saya ni.. Masih igt lagi tak yg beliau hampir saja dibedah kerana mgalami resdung yg teruk sehingga bersin pun boleh keluar darah..? 

Jom baca kisah Tina,

POLIP HIDUNG
============



Polip ialah sejenis keradangan yang tumbuh di dalam hidung dan menyekat pernafasan. Punca polip adalah disebabkan resdung yang teruk dan kesukaran bernafas.

๐Ÿ™‹ penghidap resdung yang teruk..mengandung anak ke 3 ,memang resdung tahap teruk sehingga jerawat tumbuh dimuka saya sendiri pun gerun nak tengok.. 

Masuk bulan ke 3 mengandungkan ian hidung asyik berdarah..setiap kali bersin darah mesti mengalir..sampai lah 1 tahap sy terpaksa sumbat guna tisu..Bila cek dengan doktor..doktor kata ada ketumbuhan@polip dalam hidung saya sebelah kanan๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

Doktor suruh buat pembedahan kecil..dan kos lebih kurang RM 2-3 Ribu...Bila saya pergi klinik medisinar api-api doktor syorkan saya ambil vitamin c shaklee!! dan paling best doktor ini juga sid macam saya๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Saya memang amalkan set resdung ini tetapi ada kalanya skip..selepas itu saya tekad untuk konsisten..alhamdulillah sehingga doktor sahkan tidak perlu buat pembedahan lagi kerana polip mengecut .

Alhamdulillah.....even insuran boleh cover pembedahan itu tapi saya cukup risau...dengan ank yang masih kecil ,kos pulak tinggi..syukur dipertemukan dengan asbab ini..

Jangan ambil mudah jika anda menghidap resdung..lebih baik cegah awal..

Misriahyahaya 
Via secret wellness tips & beauty
#miszshakleee
Pm/ whatsapp 013-6369014


Testimoni - 1/4/16

Mesti dapat teka kan..bila post gambar macam ni mesti berkaitan dengan kulit & kecantikan..

Yeah!! promo vita c kembali lagi...ini bukan edit. memang real pnya testimoni.. Member saya ni memang ada alahan teruk..vita c ni bukan sahaja bantu mengatasi masalah jerawat tapi masalah POLIPS beliau yang hampir dibedah..

Nanti saya story.. Harini nak share vita c yg membantu masalah jerawat yang teruk macam Ms Tina kita.

suda DETOKS kan? ok sedia pula untuk CANTIK๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Pm tepi 

Pengedar sah shaklee Taman Medan, Taman Dato Harun, Sri Manja, Rembau, Tampin dan Alor Gajah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...