Tuesday 9 August 2016

Berhenti merokok gara-gara vivix

KENAPA SUSAH NAK BERHENTI MEROKOK




Kenapa perokok-perokok tidak hanya merokok rata-rata 2 hingga 3 tahun saja dan berhenti?

Rata-rata 70% perokok dah cuba berhenti merokok tetapi gagal. Setiap tahun rata-rata 40% perokok akan cuba berhenti merokok.

Antara faktor utama yang menjadikan usaha untuk berhenti merokok begitu sukar adalah ketagihan nikotin. Jika kita dapat lihat, mereka yang mencuba berhenti merokok akan mengalami simptom-simptom seperti cepat resah, marah, kecewa, merasa tidak selesa, hilang fokus, tidak bersemangat dan sukar tidur malam.

Gejala di atas adalah tanda-tanda ketiadaan atau pengeluaran nikotin. Nikotin di dalam asap rokok hanya memerlukan masa kurang dari 10 saat untuk sampai ke otak dan merangsang dopamin (reseptor untuk nikotin yang membuatkan perokok berasa gembira dan selesa)

Semakin lama otak akan memerlukan lebih banyak nikotin untuk membolehkan perokok berasa gembira. Namun begitu, kesan masa panjang akibat terdedah kepada nikotin akan terkesan dalam bentuk fizikal. Kerana itu, gejala di atas terjadi apabila otak perokok tidak menerima nikotin.

Jadi, untuk menjayakan usaha berhenti merokok memerlukan sokongan dari keluarga selain azam dan tekad yang sangat tinggi terutamanya bagi perokok tegar.

Paling UTAMA dalam Proses Berhenti Merokok adalah Hilangkan Ketagihan Nikotin.

BAGAIMANA MAHU HILANGKAN KETAGIHAN NIKOTIN CARA YANG LEBIH MUDAH DAN SELAMAT?

Vivix Merupakan Terapi Berhenti Merokok Yang Bebas Nikotin dan Berkesan Untuk Berhenti Merokok dan Menyihatkan Badan

Vivix mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan tempat lain. Bila nikotin berkurangan, rasa ketagih pada nikotin pun hilang.

Orang merokok merasakan satu perasaan bila dia menghisap rokok. Sebab itu bila dia berhenti merokok, otak dia rasa lain macam dan memanggil-manggil untuk dia merokok balik bagi mendapatkan semula perasaan itu. Vivix boleh memberikan perasaan tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal sememangnya teruk, sebab itu orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan 'terkejut' dengan keadaan yang dia tidak biasa (tiada sumber nikotin dalam badan). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.

Jom bantu suami anda berhenti merokok dengan cara yang mudah dan kesihatan suami anda makin sihat, cergas dan ceria.

Jika anda sayangkan suami anda, mahu dia lebih sihat jom beli vivix

Sayangi diri sendiri dan keluarga .. Bertindak sekarang sebelum terlewat.

NAK ORDER VIVIX boleh hubungi MISZ 0136369014 sebagai pengedar bebas di seluruh negeri. 

WHATSAPP / SMS KE 019 4330815

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...